Održana konferencija za medije ”Pouzdanost 2023”. “Čast nam je biti oficijelna PR agencija”, poručili iz agencije Republic
U prostorijama Vanjskotrgovinske/Spoljnotrgovinske komore Bosne i Hercegovine održana je konferencija za medije povodom doržavanja konferencije “Pouzdanost 2023/24”.
Na ovom važnom poslovnom događaju, kojeg organizuje vodeća bosanskohercegovačka bonitetna kompanija LRC Business Intelligence System (LRC BIS), biće uručena specijalna priznanja “Certifikat bonitetne pouzdanosti” i “Zvijezde bonitetne pouzdanosti” kompanijama s ocjenom 4 i 5 bonitetne pouzdanosti, čime se naglašava i ističe kvalitet i integritet njihovog poslovanja i finansijske dosljednosti.
Ovom prilikom novinarima su se obratili učesnici i učesnice press konferencije:
Potpredsjednik Vanjskotrgovinske/Spoljnotrgovinske komore BiH, Ahmet Egrlić, koji već dugi niz godina daje podršku realizaciji ovog projekta: ,,Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine već nekoliko godina prati ovaj događaj i cijenimo da je ovo kompatibilno sa svim onim što mi radimo. Jako važno je da komora kao neprofitna asocijacija privrednika bude ona koja radi zajedno sa drugim agencijama na podizanju svijesti o potrebi da imamo što više pouzdanih kompanija, da primjenjujemo sve međunarodne standarde i da na neki način uskočimo u taj voz reformi koji vidi poslovna zajednica Evrope i svijeta.“
Jadranka Kuljanin, generalna direktorica LRC Group, govorila je o ciljevima projekta “Pouzdanost 2023/24” i važnim finansijskim specifičnostima i podacima na kojima se projekat temelji.
,,Naša misija je prikupljati, obrađivatii i analizirati podatke kako bismo razumjeli dešavanja
i trendove na tržištu Bosne i Hercegovine ali i regije. Na osnovu naših analiza bonitetno pouzdanih kompanija, koje su fokus samog projekta Pouzdanost, imamo zadovoljavajući porast od 2% bonitetno pouzdanih kompanija kao i porast prihoda od 19% u odnosu na 2022. godinu na nivou cijele BIH. Naš zadatak je da izdvojimo kompanije koje su dokazale svoju sposobnost da se pouzdano nose sa izazovima tržišta, ispunjavajući visoke standarde kvaliteta, integriteta i dosljednosti u poslovanju“, izjavila je Kuljanin.
Fatima Nikšić, direktorica marketinga LRC Group i direktorica projekta “Pouzdanost 2023/24”, posebno je istakla novi koncept projekta „Pouzdanost 2023/24“.
,,Uradili smo novi koncept projekta Pouzdanost, koji osim što promoviše i slavi poslovne rezultate i uspjehe domaćih kompanija, ove godine LRC BIS dodjeljuje posebna priznanja i statue Zvijezda pouzdanosti ličnostima iz javnog života koje svojim trudom, radom i djelovanjem u društvu doprinose lokalnoj zajednici i promovišu našu zemlju kroz najveće ljudske vrijednosti, koje su osobina samo Pouzdanih“, kazala je Nikšić.
Alen Ćorović, izvršni direktor oficijelne PR agencije projekta ”Pouzdanost 2023/24“ REPUBLIC d.o.o Sarajevo, govorio je o ulozi agencije u podršci projektu i komunikaciji s medijima. ,,Čast nam je biti oficijelna PR agencija projekta Pouzdanosti samim tim što agencija Republic zanjih nekoliko godina dobiva ovo veliko priznanje i mi smo ponosni na tu činjenicu. I mi i kolege iz LRC-a znamo koliko je važno strateški komunicirati komunicirati svoje poslovne upsjehe, a Certifikat bonitetne pouzdanosti upravo to pruža kompanijama“, istakao je Ćorović.
Prisutni su posebno naglasili važnost projekta, ne samo za poslovnu već i za društvenu zajednicu ističući takođe značaj bonitetno pouzdanih kompanija za naše tržište, čiji predstavnici su, između ostalih, bili dio današnjeg događaja.
Projekat “Pouzdanost 2023/24” ima tradiciju od 2016. godine i svjedočanstvo je nepokolebljive posvećenosti ispunjavanju obećanja i njegovanju povjerenja u svim aspektima poslovanja čiji dokaz su i ekonomski parametri koji jednu kompaniju definišu kao pouzdanog, transparentnog i visokokvalitetnog partnera.
Osim toga, vidljivost na tržištu danas je od izuzetne važnosti, zato je LRC BIS osigurao da upravo kroz ovaj projekat kompanije uživaju značajnu promociju, prestiž i prepoznatljivost.
Centralnom manifestacijom, konferencijom “Pouzdanost 2023/24” pod sloganom “Uzdaj se u pouzdanost”, biće krunisan završetak još jedne poslovne godine, a ista će okupiti vizionarske tržišne lidere, stručnjake, predstavnike bonitetno pouzdanih kompanija, institucija, medija, poznata imena sportske, glumačke i muzičke scene.
Pouzdanost je ključna za dugoročni uspjeh cjelokupnog tržišta. Projekat ”Pouzdanost 2023/24” prepoznaje ovu važnost i čini korak naprijed u nagrađivanju i promociji kompanija koje teže visokim standardima pouzdanosti u svom poslovanju, ali i pojedinaca i pojedinki koji doprinose pozitivnoj promjeni društva kroz promociju lijepih, osviještenih, zrelih, važnih poruka i priča, rečeno je na konferenciji za medije.