Agencija Republic realizovala regionalnu konferenciju “Youth 4 Inclusion, Equality & Trust” (Y4IET) , koja se održala u  Sarajevu od 14. do 17. oktobra 2025. godine. Konferenciju  su zajednički organizovali UNESCO i UN Women, uz podršku Fonda generalnog sekretara Ujedinjenih nacija za izgradnju mira (PBF), dok je naša agencija bila je zadužena za organizaciju događaja – od koncepta, planiranja, vizualnog identiteta, logistike, produkcije, komunikacije i realizacije.
Konferencija je okupila više od 100 mladih novinara, studenata i komunikacijskih stručnjaka iz cijelog regiona, koji su kroz panele, radionice i diskusije razgovarali o ulozi medija u jačanju povjerenja, inkluzije i rodne ravnopravnosti. Tokom četiri dana, učesnici su istraživali načine na koje novinarstvo i medijska pismenost mogu doprinijeti suzbijanju govora mržnje, dezinformacija i zloupotreba umjetne inteligencije u digitalnom prostoru.

Konferenciju su otvorili Arnhild Spence (Rezidentna koordinatorica UN-a u BiH) i Fermin Cordoba (Delegacija EU u BiH), uz uvodna obraćanja Siniše Šešuma (UNESCO) i Jo-Anne Bishop (UN Women). Događaj je moderirao poznati novinar Adnan Rondić, a posebnu pažnju privukli su paneli o etičkom novinarstvu, odgovornoj upotrebi umjetne inteligencije i borbi protiv rodno zasnovanog govora mržnje.

U okviru trodnevnih radionica, mladi novinari i novinarke su radili sa regionalnim ekspertima – Borislavom Vukojevićem, Monikom Aksentievskom, Lamijom Silajdžić, Valbonom Sulce, Mašom Mileusnić, Leilom Bičakčić, Elvirom Padalovićem i drugima – razvijajući praktične vještine iz oblasti medijske i informacijske pismenosti, etike i odgovornog novinarstva.

Program je završen kreativnim takmičenjem „Mladi mijenjaju narative“, gdje su učesnici kreirali video poruke o borbi protiv govora mržnje i promociji jednakosti. Ovi sadržaji će biti objavljeni na društvenim mrežama projekta kao dio nastavka kampanje Youth 4 Inclusion, Equality & Trust.

Agencija Republic bila je zadužena za kompletnu organizaciju i produkciju događaja, uključujući:

  • kreiranje vizualnog identiteta i komunikacijskih materijala (logo, scenografija, prezentacije, pokloni, promo video i društveni vizuali),

  • tehničku realizaciju i multimedijalnu produkciju (snimanje, ozvučenje, rasvjeta, prevod, live prenos),

  • PR strategiju, saopćenja i promociju na društvenim mrežama,

  • koordinaciju učesnika i eksperata iz cijelog regiona,

  • logistiku smještaja, prevoza i networking aktivnosti.

Kroz pažljivo osmišljenu kombinaciju profesionalne produkcije, inovativne komunikacije i vizuelne dosljednosti, agencija Republic je doprinijela da konferencija Youth 4 Inclusion, Equality & Trust postane prepoznatljiv regionalni događaj posvećen mladima, medijima i društvenom dijalogu.

„Ponosni smo što smo imali priliku podržati UNESCO i UN Women u projektu koji spaja medije, dijalog i mlade. Ovaj događaj pokazao je da kvalitetna organizacija i dobra priča mogu zaista inspirisati promjenu,“ – poručili su iz tima agencije Republic.

Šta kažu medji: