U sklopu obilježavanja Sedmice medijske i informacijske pismenosti, UNESCO je uz potporu Mete, pokrenuo globalnu kampanju za osnaživanje mladih u vještinama kritičkog razmišljanja koje su im potrebne da budu otporni na štetni sadržaj na internetu.

Kampanju na društvenim mrežama u Bosni i Hercegovini provod agencija Republic koja uspješno surađuje s UNESCO-om na ovom projektu. Ova uspješna suradnja predstavlja istinsku čast i priznanje našem timu koji s strašću promiče znanje i vještine nužne za odgovorno sudjelovanje na internetu.

 

Također, u sklopu ove kampanje Republic je za UNESCO organizirao radonice za novinare o etičkom izvještavanju u kriznim situacijama koju je pohađalo na desetine novinara širom BiH, dok su predavači bili ugledni novinari i profesori u BiH.

Povodom Sedmice medijske i informacijske pismenosti 2023. (24. – 31. oktobra 2023.), UNESCO uz potporu Mete pokreće globalnu kampanju na Facebooku i Instagramu za osnaživanje mladih korisnika s vještinama kritičkog mišljenja koje im je potrebno kako bi bili otporni na štetni sadržaj na internetu. Kampanja je u obliku kviza za testiranje znanja i vještina mladih korisnika o različitim temama, od prepoznavanja manipuliranog sadržaja do razumijevanja uloge novinara u novom digitalnom dobu.

Cilj kampanje je povećati broj korisnika društvenih medija na globalnoj razini s vještinama kritičkog i učinkovitog stvaranja, pristupa, analize i interakcije s online sadržajem. Izvođenjem kviza korisnici će ne samo provjeriti svoje znanje, već će biti potaknuti na korištenje raznih UNESCO-vih stručnih publikacija o medijskoj informacijskoj pismenosti.

Vrijeme je da se suprotstavimo štetnim narativima, podstaknemo razumijevanje i promovišemo mir.

Započnite tako što ćete riješiti kviz Društvene mreže za mir.