Naša agencija pridružila se projektu koji spaja kulturu i kreativnost sa održivim razvojem. Projekat „IVA – Inkluzivnost i vidljivost za održivi kulturni razvoj“, implementiran u okviru UNESCO programa „Kultura i kreativnost za Zapadni Balkan“, za nas nije samo još jedan zadatak – to je prilika da ostavimo trag u promociji kulturnih vrijednosti naše regije.

Na nedavno održanom projektnom sastanku, imali smo priliku da oblikujemo viziju jednog od važnijih alata ovog projekta – muzejskih kataloga. Naša misija? Da kreiramo publikaciju koja će pričati priču o muzejima i to na način koji neće biti samo informativan, već i inspirativan.

Zamislite katalog koji nije samo niz stranica, već prozor u svijet kulture: bogate fotografije, priče koje govore jezikom svakodnevice i dizajn koji privlači pogled. To je ono što želimo da postignemo – publikaciju koja se ne čita samo očima, već i srcem.

Ali to nije sve. Dan inkluzivnosti muzeja, promotivne kampanje, i događaji koji slave kulturu – sve su to koraci ka cilju koji nas sve povezuje: stvaranju kulturnog sektora koji je otvoren, živ i uključen u svakodnevni život ljudi.

Za nas u agenciji Republic, kultura je mnogo više od posla. To je način na koji komuniciramo, živimo i doprinosimo zajednici. Kroz svaki projekat, uključujući i ovaj, trudimo se da pokažemo kako kreativne ideje i strateško planiranje mogu osnažiti institucije, inspirisati ljude i promijeniti percepciju kulture.