Marketing agencija REPUBLIC ove godine nosilac je titule partnera i oficijalne PR agencije na projektu “Pouzdanost 2023/24” u organizaciji kompanije LRC Business Intelligence System. Tim povodom osnivač i izvršni direktor agencije dao intervju za oficijelnu poblikaciju Pozudanost koju prenosimo u cjelosti:

U 21. vijeku, uloga markeinga nikada nije bila važnija. Kako su potrošači stalno bombardovani informacijama i izborima, uspostavljanje snažnog i prepoznatljivog brenda je od suštinskog značaja, a imati dinamičnog partnera za napredak u digitalnom dobu nemjerljivo je. Jedan od takvih partnera nesumnjivo je i marketinška agencija REPUBLIC.

S ambicijom da izmijene neka pravila igre, njihova priča počinje 2016. godine. Marketing agencija REPUBLIC iz Sarajeva je specijalizirana agencija za odnose s javnošću i marketing. Njihovi komunikacijski eksperti imaju dugogodišnje iskustvo u marketingu i PR-u, u implementaciji komunikacijskih strategija, realizaciji promotivnih i PR kampanja, odnosa s javnostima, marketingu, promocijama, kriznom PR-u, implementaciji specifičnih projekata na digitalnim platformama, komunikacijskom menadžmentu, savjetovanju u području odnosa s medijima i razvoju korporativnog identiteta.

Ne bojimo se ići tamo gdje drugi možda ne vide priliku

Brojke i profit kojima su veoma zadovoljni, nisu ključne stvari koje ih izdvajaju na tržištu. Duboka strast prema onome što rade najveći je izvor inspiracije. ,,Smatramo da je kreativnost ključna za uspjeh u marketingu, a kreativnost proizilazi iz inspiracije. Zato smo stvorili radno okruženje koje je izvor inspiracije, mjesto gdje nema trzavica i gdje svaki radni dan donosi radost”, rekao je Alen Ćorović, vlasnik marketing agencije REPUBLIC.

Usredsređenost na potrebe klijenata i strast kao zvijezda vodilja svakodnevnice, ne dozvoljavaju im da vrijeme troše prateći konkurenciju, već da fokus stave na unikatnost njih samih.

,,Ne gubimo mnogo vremena prateći konkurenciju, jer vjerujemo da se ističemo kroz projekte koje sprovodimo. Na primer, otkrili smo neprocjenjivo blago u industriji reciklaže, koja je nekada bila zanemarena na domaćem tržištu. Nismo čekali da drugi uoče njen potencijal, već smo ga kreativno iskoristili i pretvorili u uspješne kampanje. Realizovali smo brojne projekte u ovoj industriji kako na domaćem, tako i na regionalnom tržištu, čime smo izgradili reputaciju kao lideri u toj oblasti”, kaže Ćorović.

Ne zaboravljaju ni klijente iz drugih industrija, ali internoj komunikaciji daju ključnu ulogu smatrajući da je beskorisno imati snažan brend ukoliko su njihovi zaposleni nezadovoljni.

Agencija REPUBLIC nije obična agencija. Kako kaže vlasnik Ćorović: ,,Ona je mjesto gdje maštamo otvoreno i često pretvaramo svoje snove u stvarnost, gdje inspiraciju transformišemo u inovaciju, i gdje se ne bojimo da idemo tamo gdje drugi možda ne vide priliku. Naša strast prema poslu i nekonvencionalni pristup čine nas, ako ne jedinstvenim, onda barem prepoznatljivim na tržištu, a naši klijenti to prepoznaju i ukazuju nam povjerenje iz godine u godinu.“

Nije bitna samo finansijska korist već pozitivan uticaj na društvo

Mnogi su projekti iza kojih REPUBLIC ponosno stoji. Jedan od razloga je i što akcenat stavljaju na one koji ne donose samo finansijsku korist njihovim klijentima, već imaju pozitivan uticaj na čitavu društvenu zajednicu.

,,Za nas, uspješna marketinška kampanja nije samo ona koja donosi tržišni uspjeh, već i ona koja ima pozitivan društveni doprinos”, ističe Ćorović.

Kao jedan takvih projekata ističu saradnju sa prijateljima iz Ekopaka na implementaciji trogodišnjeg regionalnog GIZ-ovog projekta “Upravljanje staklenom ambalažom na Zapadnom Balkanu”, koji je obuhvatao Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Sjevernu Makedoniju. ,,Iako smo imali najmanji budžet za promociju, uspjeli smo ostvariti najbolje rezultate zahvaljujući sinergiji sa Ekopakom i lokalnim zajednicama. Na završnoj konferenciji u Beogradu, naši rezultati su bili najbolji, što je potvrđeno i istraživanjem za sve tri zemlje i dobili smo pohvale“, navodi Ćorović.

Pored navedenog tu su je i projekat s  Mikrokreditnom fondacijom Lider tokom pandemije COVID-19, kao dokaz da umjesto pasivne reakcije na krizu, zajedno razviju niz društveno odgovornih projekata koji su pomogli klijentima i lokalnim zajednicama da prevaziđu teške trenutke. Takođe, sarađivali su s Bosanskohercegovačko-američkom akademijom umjetnosti i nauka (BHAAAS) na projektima koji su se odnosili na edukaciju stanovništva o COVID-19, obuku medicinskog osoblja i povezivanje Sarajeva sa vodećim medicinskim ustanovama širom svijeta. Ne zaboravljamo i njihov projekat Bolnica za plišane medvjediće čiji je cilj oslobađanja djece straha od doktora. Sada je to projekat koji traje već 3-4 godine, a trenutno ga realizuju sa Centrom razvojnih inicijativa (CRI) i UNDP-om.

Ovi projekti nisu samo uspješne kampanje, već i primjeri kako marketing može imati dublji društveni uticaj i doprinositi boljoj budućnosti za sve.

Uspješna marketinška strategija je maraton, ne trka na 100 metara

,,Naš pristup prilagođenim marketinškim strategijama temelji se na dubokom razumijevanju svakog klijenta kao jedinstvenog entiteta. Naš proces započinjemo provođenjem temeljite analize njihovog poslovanja, postavljenih ciljeva i konkurentske pozicije. Na temelju ovih dubokih uvida, razvijamo marketinšku strategiju koja je precizno prilagođena njihovim specifičnim potrebama i izazovima“, kaže Ćorović.

U svijetu brze komunikacije i instant rezultata brze promjene i trenutni, kratkoročni rezultati nisu nešto što preporučuju. Iz Agencije REPUBLIC naglašavaju da je uspješna marketinška strategija poput maratona a ne trke na sto metara, zato svoj rad temelje na dubokom strateškom planiranju i kontinuiranim naporima za postizanje dugoročnih ciljeva.

Vodeći se jedinstvenom i pojedinačnom, personalizovanom pristupu svakom kupcu, žele pružiti ne samo visoki kvalitet proizvoda i usluga, već i nezaboravno emocionalno iskustvo koje podiže zadovoljstvo i lojalnost kupaca.

,,Individualni pristup svakom kupcu omogućuje nam da pružimo relevantne i emotivno angažirajuće poruke. Emocija je ključna u svijetu prodaje, jer stvara duboku povezanost s kupcima i gradi lojalnost”, ističe Ćorović.

Edukacija kao ključ da ostanete u trendu

Kontinuirana edukacija pomaže im da ostanu u toku s najnovijim marketinškim trendovima i promjenama u algoritmima digitalnih platformi. Svaki projekat na kojem rade uključuje elemente edukacije za osiguranje primjene najnovijih strategija.

Ćorović navodi da kontinuirano prate relevantne publikacije i uspostavljaju saradnju s partnerima koji su stručnjaci u području digitalnog marketinga, te da aktivno eksperimentiraju s novim alatima i platformama kako bi bili spremni iskoristiti nove prilike za klijente.

Integritet, povjerenje i dosljednost

Agencija REPUBLIC nije samo pružaoc usluga, već i neprocjenjiv saradnik, koji pokreće rast i pomaže klijentima da se prilagode dinamičnom i promjenjivom okruženju vodeći se nezaobilaznim vrijednostima kojima podvlače taj kredibilitet.

,,Integritet je jedna od naših osnovnih vrijednosti – uvijek težimo postupati ispravno, pošteno i etički u svim aspektima našeg rada. Stručnost je također iznimno važna za nas, neprestano ulažemo u svoje znanje i vještine kako bismo pružili najbolje moguće usluge našim klijentima”, ističe Ćorović.

Pored toga, povjerenje je osnovna komponenta saradnje s klijentima. ,,Smatramo da je to osnovna komponenta uspješne suradnje s klijentima. Naše klijente tretiramo s poštovanjem, transparentnošću i dosljednošću. Nastojimo izgraditi povjerenje kroz isporuku rezultata, ispunjenje obećanja i iskrenu komunikaciju”, kaže Ćorović.

Takvom pristupu svjedok su i mnogi zadovoljni klijenti kao pokazatelji kvalitete njihovog rada, kao i saradnja s uspješnim kompanija i institucijama od kojih dobijaju pozitivne povratne informacije koje su, kako kažu, najbolja potvrda njihovog poslovanja. Neke od tih izjava nesebično dijele i na svojoj web platformi www.re-public.ba.

Balansiranje između poslovnih i privatnih života ostaje važan aspekt strategije za budućnost

U nastavku rada rast i razvoj agencije temelje na nekoliko ključnih fokusnih tačaka. Proširenje portfelja usluga, istraživanje novih tržišta i mogućnosti za širenje na međunarodnoj razini, neke su od tih tačaka.

Kako smatraju da je ključ uspjeha agencije u stručnosti i angažmanu zaposlenih, svoje planove usmjetavaju i na ulaganje u obuku i razvoj tima. ,,Planiramo osigurati da naš tim ostane u vrhu industrije i bude spreman nositi se s najnovijim izazovima i trendovima. Naravno, ostaćemo vjerni našoj poslovnoj filozofiji koja podrazumijeva da se radujemo svakom danu na poslu, da se smijemo i šalimo, ali isto tako i da osiguramo dovoljno slobodnog vremena kako bismo se posvetili sebi i svojim porodicama. Balansiranje između poslovnih i privatnih života ostaje važan aspekt naše strategije za budućnost”, navodi Ćorović.

Partnerstvo na projektu “Pouzdanost 2023/24” prilika je za rast i razvoj

Marketing agencija REPUBLIC ove godine nosilac je titule partnera i oficijalne PR agencije na projektu “Pouzdanost 2023/24” u organizaciji kompanije LRC Business Intelligence System.

Prema riječima Ćorovića, ponosni su što su ove godine partneri na projektu “Pouzdanost 2023/24”: ,,Za nas, ovo partnerstvo predstavlja potvrdu naše predanosti kvalitetu i integritetu u poslovanju. Biti pouzdan na tržištu znači da na nas možete računati kao na pouzdanog partnera koji će isporučiti rezultate i ispuniti svoja obećanja.”

,,Važno je napomenuti da već duže vremena ostvarujemo uspješnu suradnju s LRC-om i Poslovnim novinama. Od samog početka našeg partnerstva, radili smo zajedno na brojnim projektima, a nadamo se da ćemo tako i nastaviti. Ovo partnerstvo nije samo profesionalno, već i osobno iskustvo koje nam omogućava da rastemo i razvijamo se zajedno s vama kao partnerima koji dijele iste vrijednosti kvalitete i pouzdanosti”, zaključuje Ćorović.