Republic sudjeluje u globalnoj kampanji UNESCO-a i Mete za medijsku pismenost mladih na internetu
U sklopu obilježavanja Sedmice medijske i informacijske pismenosti, UNESCO je uz potporu Mete, pokrenuo globalnu kampanju za osnaživanje mladih u vještinama kritičkog razmišljanja koje su im potrebne da budu otporni na štetni sadržaj na internetu.
Read More
UNESCO radionica za novinare o izvještavanju o osjetljivim temama
Kako bi podržao i osnažio novinare da se profesionalno bave istraživačkim novinarstvom, UNESCO, u okviru projekta “Društveni mediji za mir (Social Media 4Peace)”, organizira seriju radionica za novinare u Sarajevu na temu “Istraživačko novinarstvo i izvještavanje o osjetljivim temama”.
Održana konferencija za medije ”Pouzdanost 2023”. “Čast nam je biti oficijelna PR agencija”, poručili iz agencije Republic
U prostorijama Vanjskotrgovinske/Spoljnotrgovinske komore Bosne i Hercegovine održana je konferencija za medije povodom doržavanja konferencije “Pouzdanost 2023/24”.
Republic objavio besplatan „Rječnik marketing pojmova“
Marketing agencija Republic s ponosom objavljuje besplatan „Rječnik marketing pojmova“ za sve koji žele bolje razumjeti izraze iz svijeta marketinga.
Marketing agencija REPUBLIC: mjesto gdje društvena odgovornost nadilazi puku korist
Marketing agencija REPUBLIC ove godine nosilac je titule partnera i oficijalne PR agencije na projektu “Pouzdanost 2023/24” u organizaciji kompanije LRC Business Intelligence System. Tim povodom osnivač i izvršni direktor agencije dao intervju za oficijelnu poblikaciju Pozudanost koju prenosimo u cjelosti: