Prema podacima Centra za politike i upravljanje (CPU), sektor mikro biznisa obezbijeđuje formalni ili neformalni posao za više od 400.000 stanovnika Bosne i Hercegovine.  Pandemija korona virusa imala je izuzetno negativan ekonomski uticaj na BiH pri čemu su najteže pogođeni upravo mikro preduzeća i obrti.
Većini njih prijeti dodatno zaduživanje, otpuštanja radne snage, a na kraju i obustavu poslovanja.

Međutim, izazovna vremena često pružaju šanse za firme koje biznisu pristupaju nekonvencionalno i inovativno, a jedna od njih je i PR agencija “Republic” iz Sarajeva koja je uprkos pandemiji u 2020. godini ostvarila dobre rezultate.

“Za nas je pandemija, kao vjerovatno i za mnoge druge male firme, bila – biti ili ne biti. Došla nam je u nezgodno vrijeme, baš kada smo krenuli sa razvojnim projektima. Pored mnogih izazova i prepreka ipak smo uspjeli stabilizirati poslovanje, nastaviti projekte sa svojim partnerima, ali i ostvariti uspješnu saradnju s novim klijentima, pa i zabilježiti čak i mali rast”, kaže vlasnik agencije “Republic” Alen Ćorović i dodaje da im je pandemija otvorila vrata mnogih projekata, a naročito u medicinskoj industriji.

“Bilo je igrom slučaja, jer smo u ovoj godini zajedno sa svojim partnerima, prvenstveno mislim na Bosanskohercegovačko-američku akademiju umjetnosti i nauka (BHAAAS), implementirali brojne projekte vezane za medicinske nauke i prevenciju protiv pandemije. Puno toga smo naučili ali i upoznali sjajne ljude, vrhunske stručnjake u medicini, od kojih smo mnogo naučili”, kaže Ćorović.

Tako su radili na promociji projekta “Telekonsultacija liječnika i medicinara” koji su organizirali WHO i BHAAAS i Mayo Clinic METRIC group. Surađivali su sa istaknutim stručnjacima iz dijaspore poput Adnana Begovića, Ognjena Gajića, Emira Festića…  Zatim su u saradnji sa Ljiljanom Đukanović, Vedkom Begović, Adnanom Begovićem, Vedranom Halepović i Mirzom Softićem, producirali blizu 50 kratkih videa za serijal  “60 sekundi o koroni”. Također su uspješno povezali mnoge ugledne doktore iz dijaspore sa bh. medijima, te realizovali brojne intervjue.

“Mnogi naši istaknuti doktori primijetili su naš rad i izrazili želju za surađuju sa našom agencijom u smislu rukovođenja njihovim imidžom, medija nastupima i publikovanja naučnih radova, na što smo veoma ponosni”, rekao je Ćorović i naglasio da je agencija Republic sada jedna od rijetkih PR agencija u BiH koja se specijalizirala za komunikacije u medicinskim naukama.

Također, početkom godine agencija Republic je uspostavila i saradnju sa prvim finansijskim portalom u BiH Beta.ba u kojoj je uzela učešće od 50% u vlasništvu portala.

(akta.ba)